登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

官洲仔嘅Blog

敬請諸位儘量以粵白文回覆及留言 Just Cantonese please!

 
 
 

日志

 
 

端午節從官洲出發  

2010-06-17 16:10:11|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

今年端午節,官洲村可以話自拆遷之後從來都無噉熱鬧過!新龍下水、龍船探親、300幾圍龍舟宴(可以話係歷年之最)。。。。。

 

官洲村今年端午節新打造咗兩條龍船,新龍推水慶典活動于農曆四月二十六日舉行,聽講當日參加扒龍舟嘅村民每人有30文利是!我竟然無去喔(笨七)!不過谂下要神七噉早起身,嗰30文其實真係好渺小啫!端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家

端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
新龍歸來
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
 
兩條新龍
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
 
而就喺新龍推水慶典嘅當晚,300幾圍龍舟宴(俗稱龍船飯)喺官洲南苑舉行,屆時將邀請本村全體村民參加,幾乎所有村民都返曬嚟,場面墟冚!有啲撈松見到就話“用不著這么大排場吧?”我心谂“老兄,呢啲係廣州嘅傳統,喺你鄉下係體驗唔到噶!”
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 雖然啲嘢就唔係話認真好食,不過都算係噉啦!

 

最後就到重頭戲龍船探親喇!簡單啲嚟講,龍船探親活動就係我哋村派龍船到各個村落造訪,而同時村裡亦要招呼接待其他村嚟拜訪嘅龍船。今年我哋村派龍船去探親嘅地方多,嚟官洲探親嘅龍船仲多!

 

每條村嘅龍船嚟到本村造訪之後都會留一張噉嘅致謝貼,今年有近百條村嘅龍船造訪官洲,每條村出訪嘅龍船數量視其經濟條件而定,記得今年獵德係最犀利嘅,出咗6~8條船。即係話今年造訪官洲嘅龍船近百幾兩百條之多。(下面呢幅相係以前人哋影嘅,并非出自我手)。端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
 嚟探親嘅龍船
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
陣容強大嘅獵德村
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
  
 
 
本村今年計劃探親嘅地方,出3-4條船,我參加咗6月14、16呢兩日,去過嘅地方包括漁村、車陂、琶洲、員村、潭村、小洲、土華、獵德等等。
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
 
每到一個地方,村裡面啲鄉親父老都會走曬出嚟,向我哋招手、敲鑼,同埋燒炮仗表示熱烈嘅歡迎:“老表!(唔理識唔識都好,都叫老表),上岸飲啖茶食個餅喇!”
每條村都會準備一定數量嘅禮餅(俗稱龍船餅)以及茶水招待嚟探親嘅人。反正都系任食任拎,我乾脆連早餐都無食。端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
整裝待發
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
官洲龍
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
路途較遠就用機艇拖!
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
途中都遇到好多去探親嘅龍船
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
 土華龍
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
 天河
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
官洲仔(包括我)
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
獵德橋
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
扭紋柴電視塔
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
珠江新城
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
進入獵德
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
獵德鄉
端午節從官洲出發體驗廣州嘅傳統文化 - 我係廣府人 - 廣府人家
 
 
 
 
 
更多圖片請移步博客相冊
  评论这张
 
阅读(793)| 评论(9)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018