登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

官洲仔嘅Blog

敬請諸位儘量以粵白文回覆及留言 Just Cantonese please!

 
 
 

日志

 
 

(歌詞)《廣州廣州》by 講者  

2010-03-22 16:21:47|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

廣州廣州
講者

繁華嘅城市 有著不眠嘅24小時

五光十色燈紅酒綠之下

充斥住一個個軀殼嘅影子 此時

我站在此處

一個個唔同膚色嘅面孔不斷向我注視

呢個地方嘅包容度可能早已習慣被人忽視

屹立嘅高樓大廈周圍遍布

四通八達嘅馬路同大道

喺呢個石屎森林我恍惚迷路

恍惚羔羊迷途

唔知道南下尋金嘅人目標有冇達到

偶爾聽到GDP嘅增長又去到新嘅高度

爲廣州注入新嘅經濟元素

幾好幾好

不過空氣嘅污染指數同灰霾嘅大霧

阻擋住我出行嘅腳步

泥頭車一部接一部咁帶住塵土

對住不文明嘅現象冇人肯企出嚟SAY NO

OH NO 我生長嘅地方廣州母親河叫珠江

每一日嘅天光

江水異味飄向四方

衛生文明城市仲點可以沾呢個光

小鳥聲好似不再出現

廣州綠化正在加緊擴建

代表廣州嘅異聲筒突然失蹤冇講再見(呢句可能系講緊陳sir)

只希望我嘅心聲你可以聽見

廣州 廣州 廣州

唔同嘅人喺度搵到夢想

廣州 廣州 廣州

變化快到難以想象

廣州 廣州 廣州

神奇嘅城市充滿幻想

廣州 廣州 廣州

呢度嘅景象會更加漂亮

廣州 廣州 廣州

唔同嘅人喺度搵到夢想

廣州 廣州 廣州

變化快到難以想象

廣州 廣州 廣州

神奇嘅城市充滿幻想

廣州 廣州 廣州

呢度嘅景象會更加漂亮

繁榮嘅景象

投射喺摩登高樓玻璃嘅幕墻

所謂現代化嘅樂章

不斷奏響改變呢個城市

包括古老嘅山羊 贊揚

舊城新建 新鮮

不斷涌現 從前盛行嘅語言

遇見唔到巨大嘅變遷 身處靈魂巴士

漫遊呢個城市 想象古老嘅城池

品味充滿哲理嘅名詞

加上破敗嘅騎樓 江邊滄桑嘅碼頭

已經消失嘅城墻 究竟邊個係劊子手

思想嘅抽離將萬能勾起

接近癱瘓嘅交通將血管塞死

所謂排外嘅骨氣無可不比

現實嘅心理 拜金嘅風氣

太多嘅公理 太多人投機

太多人麻木 太多人自利

太多嘅歧視 愛理不理

太多嘅冷眼 話之你死

點解將同胞叫做撈佬

點解搭車鬼鏈咁嘈

點解忘記自己嘅語言

講兩句說話都要扮曬鬼佬

冇錯 我而家的確暴走

因爲我爲呢個城市有太多憂愁

外來嘅人口 頑強地戰鬥

你哋都知道我係代表廣州

廣州 廣州 廣州

唔同嘅人喺度搵到夢想

廣州 廣州 廣州

變化快到難以想象

廣州 廣州 廣州

神奇嘅城市充滿幻想

廣州 廣州 廣州

呢度嘅景象會更加漂亮

廣州 廣州 廣州

唔同嘅人喺度搵到夢想

廣州 廣州 廣州

變化快到難以想象

廣州 廣州 廣州

神奇嘅城市充滿幻想

廣州 廣州 廣州

呢度嘅景象會更加漂亮

 

ps:如果想聽此歌請轉到我的博客首頁,Merci!!

  评论这张
 
阅读(652)| 评论(14)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018